Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

söndag 25 november 2012

Sweet ride

Det var kärlek vid första påsittningen...
En Merida teamcross som landslaget en gång i tiden använde. Som ny med glimmande kolfiber i gaffel, vevparti och sadelstolpe.
Katten har godkänt bromsar och alla oljiga delar.

Grattis till Flindh och Möllebornarn som vann tävlingen!

Jag tog en sväng till delsjön i regnet genom finngösaravinen där det är riktigt lurigt med äckelgrusiga backar... Lyckan var total när jag klarade det utan att välta! Inte ens lite! Tjoooheej!
Fasen vilken grym grej! Som att köra både mtb och räjser samtidigt!

Här är en snygg bild från rundan.




2 kommentarer:

  1. Ja, det var en sweet ride. Var ju så en annan fick skämmas för mitt gamla ök...

    Av med flaskstället och byt pedaler så är du i hamn sen. ;)

    Körde du hela 2:a heatet? Jobbigt va?!
    Jag hade bara barnvakt till halv ett så blev tvungen att åka hem. =(

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Ja flaskstället åkte av redan innan start... Pinsamt! :P
    Ja jag såg att du smet! Tur att du hade en bra anledning. Annars hade man ju kunnat tro att du va en vekling! ;)
    Jag körde fem av sex varv och var helt döööd sen men det var skitkul!

    SvaraRadera