Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

fredag 2 november 2012

Spinna, spinnar, spunnit, spann

Det känns i hela min klena, odugliga kropp att jag har kört benhård spinning med proffs.
Jag blev riktigt besviken på både benen och armarna att de var så dåliga! Kanske var det post-italien-influensan som spökade och gjorde att jag fick skämmas när jag satte mig ner i den elva minuter långa uppförsbacken och fick tunnelseende ala zombie style. Vet inte min kropp att sånna svaghetstecken inte uppskattas av mig? Jag har ju sagt till den.

Har jag förresten berättat om min självgående spa-maskin jag har här hemma?
Det finns inbyggd värmare, vibrationsfunktion och massage! Den laddar upp sig själv och kommer när man ropar. Fantastiskt apparat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar