Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

torsdag 22 november 2012

Sagan om den stackars stackaren som bara fick sitta i garaget

Nu när det är off räsersäsong känner jag att det är ju något som saknas... Alla andra barn sticker ut å leker med 29:ers och crossar. Jag får sitta i garaget alldeles själv och lukta på gamla färgburkar.
Hybriden är ju söt, men den är egentligen för stor för mig och jag får ont i knäna när jag kör hårt på den. Visst kan man fixa allt med lite inställningar mm men tycker ni egentligen inte att det är så synd om mig att jag faktiskt är värd en tidig julklapp....?
Jo det gör ni.
Vad bra. Då återkommer jag senare ikväll efter jag har konsumerat lite aluminium och kolfiber....


1 kommentar:

  1. Spännande, visst är det underbart med materialsport... =)

    SvaraRadera