Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

tisdag 13 november 2012

Mer vatten!

Under senaste veckan har jag haft massa migrän och huvudvärk och mått allmänt kymigt. Nu har jag bestämt att det var för att jag druckit för lite vatten! Espressokärlek i all ära, men glöm aldrig varannan vatten!!

Två timmar på gymet idag och jag körde på pulströskeltricket igen den första halvtimmen. Grymt jobbigt för låren blev det på någon konstig crosstrainer, gött!
Jag försöker jobba upp fotbollsknät och gjorde massa utfallssteg med vikt idag vilket jag inte vart så bra på innan för att knät gjort ont. (Lika med ond cirkel då bättre knämuskler kunnat ta bort det onda) Jag har haft mycket ont i knäna sen jag var liten fjortiz, men nu efter jag börjat cykla så har det avtagit faktiskt! Fantastiskt!
Äntligen ser jag resultat av sjukgymnastiken och den har blivit så mkt roligare efter cykelintresset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar