Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

måndag 26 november 2012

Cx Gbg ftw!

Jag har tävlat och tränat cyclocross mina damer och herrar!
Det var ett jättefint arrangemang i slottsskogen där alla var välkomna, även lilla jag! Jättetrevlig stämning och bulle och glögg på slutet <3 Tack cxgbg!

Tävlingen gick väldigt bra, jag kom sist och välte bara en gång!
Lungorna höll på att sprängas och jag tror jag skrämde några stackare när jag svor och tjoade i skogen. Tävlingen gick i två heat och jag skippade bara det sista varvet... (Mesigt jag vet, men när alla de andra var i mål hade jag hela sista varvet kvar haha)
Nästa gång kommer jag förhoppningsvis köra lite snabbare och med bättre teknik. Ska träna påhopp och avhopp, jag lovar!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar