Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

onsdag 21 november 2012

Long time no see

Shit va mycket som hänt sen sist jag bloggade! En uppdatering är på sin plats!

Idag körde jag å klubben ett riktigt jobbigt spinningpass! Riktigt kul! Men det jobbigaste var att musiken inte funkade och att radion fick vara stand-in :S. Där ser man vad dunkadunkan gör för hälsan! Möcke viktigt.
Men något som är fräscht, speciellt för en rookie som jag, är att vi håller på å beställa nya klubbkläder! Jag behöver ju väldigt mycket så det blir ett lass för mig. Catwalkbilder kommer, jag lovar!

Sen har jag blivit väldigt intresserad av cyclocross... Lera i hela fejan verkar plötsligt SÅ rätt! Ska fördjupa mig i detta å så återkommer jag.

Nu måste jag däcka, svintrött och slutkörd.. Pöss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar