Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

lördag 19 oktober 2013

Cxcxcxcx

Innan vi berättar att vi är on the road again till Söderköping och akt tre i cxcupen 2013, vill vi säga att det blev succé i Göteborg förra veckan! 
Sammanfattat var det ett kanonarrangemang med tuff bana, mycket nerver på spänn för min del och en fantastisk publik! 
Första tävlingen köttade jag på som fasen i rädsla av att bli varvad första 20 min och då bli diskad på kuppen. Jag trodde inte riktigt att jag var så pass stark att jag inte skulle bli varvad alls av Åsa mfl så det var en vinst i sig när jag kom i mål på en femte plats. 



Alltså ingen pallplacering den helgen, men nu är det allt som gäller då jag kör en av två tävlingar i Söderköping!
Teamet var uppe i ottan för en roadtrip och förhoppningsvis ytterligare en femteplats idag. Nu kör vi!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar