Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

söndag 3 mars 2013

En underbar fredag

En fredag tänkte jag att jag faktiskt var värd en liten crossrunda och spänna låren innan lunch. Wow vad härligt det var att bara sticka ut! Vädret var trevligt och inte så himla kallt heller så det var skönt att kunna andas ordentligt. Jag kände att det fanns tryck i benen och det gjorde mig väldigt glad och hoppfull inför framtiden!
Om jag bara kunde få slippa förkylningar, migränanfall och sån skit så kanske det blir något bra av mig tillslut!
Åååh jag längtar verkligen efter träningsstarten med klubben och att våren kommer med massa massa träning och tävlingar! Härligt ska det bli!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar