Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

lördag 23 mars 2013

Test av nya brallor och fyror!

Försiktigt testade jag Freddes fyror idag. Nacken kändes stel och töntig så jag antar att förkylningen är kvar. Boring!!

Här hade jag tänkt lägga upp ett tjusigt diagram över pulskurvan som ni kunde dreggla över men såklart glömde jag sätta på gpsen i början av passet. Inget grafsnusk idag inte.

Själva fyrorna var roliga att tänka på och fick tiden i garaget att rinna iväg! Kul!
Jag var nog lite för långsam på å komma upp i puls, det blev att jag fick ösa på den sista minuten... Så till nästa gång ska jag inte fega med motståndet!
Jag försökte även hålla samma kadens (svårt utan mätare, får nog köpa en sånn... oj va synd) och höll mig runt 30 km/h. Nästa gång kan jag nog trampa på lite snabbare.
Kändes ändå bra och även om jag bara toutchade pulshöjderna och mesade mig för att inte störa förkylningen var iallafall hjärnan aktiv och glad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar