Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

söndag 24 februari 2013

Shoppinglycka!

Idag har jag fyndat värstare än värst! Nu blir man ju duktigt sugen på säsongsstart!!!

Mysiga arm -å benvärmare från craft för hundra spänn styck istället för 300 och 400!
Tunna undertröjor i vitt så det inte stör klubbdesignen, för mer än halva priset också från craft!
Liten reflexväst som ser lite mindre töntig ut än den i xxl från landstinget som jag hade innan. :)

Jag passade på att prova hur de funkade också när jag körde det numera traditionella backryckspasset nu på kvällen! Grejerna va bra men hjärtat var inte så piggt idag. Om det var postförkylning eller postfest eller en go kombo kan man inte riktigt veta! Tar nya tag imorgon!!!


3 kommentarer:

  1. Sweet! Nya grejer är en god motivationsfaktor.
    Själv har jag hållit tyskarnas och britternas jan-feb konjuktur uppe med inköp långt utöver vad nöden kräver... :-/ men ett fynd är ett fynd oavsett behov. ;)
    Ang. reflexväst hänvisar jag till denna underfundiga cykelblogg där man kan skönja inställningen till den estetiska faktorn till ovan nämnda plagg. ;)

    http://www.bjornfredriksson.se/2013/02/pjaxa-semla-och-kallsvets.html?m=0

    SvaraRadera
  2. Haha, ja men jag tycker ändå det är nästan ok när man bara ska jogga och skämmas för sig själv :)

    SvaraRadera
  3. Ja, när du joggar får du ha vad du vill. ;)

    SvaraRadera