Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

måndag 22 oktober 2012

Uppehåll pga V.A.M (vård av sjuk mig)

Hej bloggen,
Ursäkta för att jag uppdaterat så fördjävulens dåligt!
Jag är nämligen sjuk för omväxlings skull! Äntligen har turen kommit till mig.

Jag SKA berätta om den nyss gjorda Italien resan och göra utförliga recensioner om avsmuttade espressos!
Jag SKA även berätta om allt annat "Oh så intressant" om sjukdomen och brodera utförliga beskrivningar om hur jag snorar och ulkar.
Just nu måste jag bara samla all kraft till tentaplugg och sånt urbota tråkigt...

I väntan på bättre tider får ni ett stylingtips till våren 2013's cykelsäsong! Fabouluzz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar