Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

söndag 28 oktober 2012

Anmälan #2

Släkten pressade mig att anmäla mig till Cykelvasan 45 kilometarn och idag fick jag tummen ur!
Min mosters man har nämligen köpt en finfin Bianchi mtb till henne och har även tvingat henne att köra halvvasan så man får ju stödja den stackarn... (...kommer köra skiten ur dem båda två!!!)
Det blir roligt! Hoppas hybriden fixar det bara, annars kanske det är så oturligt att jag också måste köpa en mtb...

Idag bjuder jag på den snyggaste cykelrelaterade videon jag vet!


Snygg brända efter en omgång i pannan. Me likey.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar