Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

måndag 1 oktober 2012

Golden ticket!

Jag hann! Men det måste varit på håret för jag när jag köpt plats var klockan närmare tolv än elva! Vilken rysare!!!
Först glädjen över att man fått plats bland alla tusen, sen insikten om vad man faktiskt gett sig in på....
300 km på natten, troligen i pisseregn, en fredag.. Vad är det här för sjuk grej egentligen?
Jag får ta ledigt en vecka innan bara för att lägga om dygnsrytmen å träna skiten ur mig nu under hösten asså.
Jag trodde jag hade ett högt uppsatt mål bara när jag ville komma ikapp killarna i klubben... Fast kan det här egentligen verkligen vara värre än en onsdagsträning? ;)

Bara för detta var jag tvungen att testa taxen för första gången! Tjohoo va svettigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar