Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

söndag 7 oktober 2012

Mysig söndagstur

Sambon å jag dönade nerför backen så det skrek om bromsarna och drog på söndagslyxfika i pittoreska Jonsered. Asa göra najs!
Morotskakan var nog höjdpunkten om man inte räknar med alla fåren. Och sambon var väldigt tapper i backarna också! All heder!
Jag blev lite nervös för hybridens bromsar som inte tog jämt samt gav ifrån sig ett ljud som om en häst åt havre... Får kolla upp/lämna in för sörviss.

I övrigt väldigt nöjd med att jag endast haft en (1) vilodag från träning denna veckan!! B-)

En gla en! ett utav mina 30 bakverk jag käkat denna veckan

2 kommentarer:

  1. Det bästa med cykling är alla bakverk. "Det är kakan man vill åt" - är varje cyklists motto :)

    SvaraRadera
  2. Helt sant! Till och med eliten har donuts i fickan på tour de france såg jag! :) Gött.

    SvaraRadera