Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

torsdag 4 oktober 2012

Baby got back

I like big butts and i can not lie!
Hoppas rövmusklerna växer så det knakar nu när jag har sån jäkla brutal träningsvärk!!!
Har tränat superhårt sen i söndags, cykling, spinning, styrka å powerwalk bl.a. Men känner mig inte nöjd ännu.. Måste träna mer mer mer!!
Plugget går sådär, är supertrött under föreläsningarna och har en massa slaggprodukter i benen så det e svårt att sitta still..
Undrar om jag kommer klara tentan när jag bara tänker på cykling å träning.. Undrar om jag kommer klara livet när jag bara tänker på cykling å träning??!! Det här som de säger att man blir mer fokuserad när man tränar mkt måste vara bullshit!
Äh, får nog ta å bli proffs ändå. B-)

Magen har varit uppblåst som en ballong senaste dagarna. Kan det vara stress eller kanske en envis foodbaby? Borde inte vara det sistnämnda då jag e hungrig konstant!!

Vart e min ying å yang balans? Jo i kaffet såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar