Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

måndag 21 januari 2013

Just idag är jag vek!

Idag orkar jag inte gå upp tidigare på morgonen för å köra trainer eller backintervaller. :(
Vad ska man göra åt den här slappheten? (HTFU, jag vet)
Idag vill jag sitta på en strand på en tropisk ö eller ett varmt Italien och gosa med en espresso hela dagen.

Igår fläskade jag på på gymet så alla blev rädda och försvann. Kanske för att jag frustade som en döende anka.
Jag körde bland annat roddintervaller och utfallsgång med 10 kg och det var väldigt nice! Det blir man verkligen trött av och bra för cyklistbenen.

Nu ska jag njuta av den här. Ser ni vad jag ser?


2 kommentarer:

  1. Motivationen borde inte vara några problem! Tänk på hur det kommer att kännas att bli frånåkt av ett gäng halv-feta gubbar, i år IGEN ;-) Go girl, GOOOOOO!!!!

    SvaraRadera
  2. Aaaah ångest och självförakt!!! Det är klart jag måste kötta, va fasen tänker jag med?! Tack Niklas!

    SvaraRadera