Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

tisdag 1 januari 2013

Första timmen avklarad

179 to go!
Idag gjorde jag något roligt som jag tänkte kunde bli till en god vana!
Jag kan inte längre förneka att min kondis är i akut renoveringsbehov och att jag slarvat med den sortens träning på sista tiden... Skämmes!
Då tänkte jag att intervaller i Partilles äckligaste backe kanske passar bra för att mörda benen och provocera maxpulsen samtidigt? Idag blev det 10 stycken ruscher. Tänk vad roligt detta kunde vara kl sju på morgonen innan skolan varje eviga dag tills kondisen e fixad? Underbart roligt?

En annan god vana ska även denna dopingkur bli! Känns som ett nyårslöfte som kommer hålla i fleera dagar, ja kanske även flera år...... :S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar