Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

fredag 4 januari 2013

Backe

Backen är min vän och jag visade den kärlek både i förrgår och igår! Jag försökte fota så ni skulle se hur djävlig den är, men det ser mer ut som en lite mesigt lutande raksträcka på kort... På heder och samvete - den e faktiskt brant!
Det var väldigt mysigt att gå upp en timma tidigare och köra igång kroppen! (Ingen ironi) Kände mig pigg och blev inte sådär superduper rastlös på föreläsningarna.

Jag börjar kolla runt lite efter vilka lopp man ska köra när säsongen börjar. Hade varit najs att kunna planera bra i förväg. Vissa lopp är ju givna, de som klubben tänker köra som Hisingen runt och sen även VR, men vilka skojiga tävlingar finns mer? Tipsa väldigt gärna!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar