Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

lördag 19 januari 2013

Endast för vuxna

Här kommer ett inlägg till alla statistikkåtbockar där ute!
Jag har testat att köra med pulsband och min garmin 500 och här är lite kurvor som jag är extra stolt över. 
Än så länge fattar jag inte hur man fixar att visa två olika kurvor på samma bild ex höjd och puls, så håll till godo eller tipsa mig gärna :)

Här var jag ute och körde backintervaller. Det pep hela tiden och jag fattade senare att det var WARNING för maxigaste maxpuls! Så nu har jag sänkt inställningen för maxpuls så det kommer pipa typ hela tiden.
B-) Coolish.

Ett litet gött trainerpass.

 Var det längesen du kom upp i dessa svindlande bpm? Åh förlåt det var inte meningen att retas... ;)

1 kommentar: