Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

söndag 17 februari 2013

Mystur

Äntligen var halsontet borta och jag stack ut på en äkta härlig söndagstur!
Hoppas nu inte jag var för ivrig så förkylningen kan försvinna åt helskotta!
Jag vågade inte sträcka ut helt och köra superlångt eller supersnabbt, men så här blev rundan i grafer och tabeller (jag vet vad ni gillar)







 
Distans: 22.35 km
Tid: 1:32:11
Medelfart: 14.5 km/h
Höjdstigning: 224 m
Kalorier: 734 C












Det var spännande att köra i slaskig snö och slira runt! När man klarar det utan att välta måste man ju bara flina stolt :)
I övrigt var det väldigt mysigt att sprätta runt å visa upp sig för hurtbullarna runt Delsjön och vara allmänt stilig på min fina pålle. Jag älskar verkligen den cykeln! Wow wow wow.

Nu har jag superont i bena och har lagt dem i högläge å ojar mig. Gött e de!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar