Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

onsdag 19 september 2012

PCK testing testing

Idag ska jag testa att träna med Partille ck! Det är lite pirrigt men samtidigt spännande att se hur dålig jag är efter att inte ha tränat ordentligt på tre månader :) Klubben verkar vara ett trevligt gäng och har faktiskt distriktsmästaren som medlem. Antagligen är de riktigt snabba.. Läskigt.
Det får vi se idag när vi ska träna race, bra för mig som kan köra i min takt men inte bli lämnad ensam men mindre bra att det kommer svida att bli varvad!
En rapport hur det gick kommer sen.

 Nu hejar jag på Kessiakof som kör tempo i VM på Eurosport!



Kryddar med en go gammal bild där Emma leder före Vos :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar