Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

torsdag 20 september 2012

Jag lever!

Jag överlevde ändå!
För att beskriva det första passet med klubben med tre ord: Väldigt väldigt väldigt jobbigt. :P
Men jag klarade det! Och jag fuskade inte sådär jättemycket! Killarna var jättesnälla och mobbade mig inte för att jag var så kass. När jag blev omkörd blev jag istället hejad på å det sporrade!
Men det är verkligen helt sjukt hur bra de är.
Det blir en bra peppning att försöka komma ikapp dem och det har jag gett mig 17 på att jag ska!!
Jag trodde faktiskt inte det skulle vara så himla fruktansvärt jobbigt och jag trodde heller inte jag skulle orka ta mig hem. Men det gjorde jag och idag kan jag t.o.m. sätta mig ner utan hjälp!
Jättekul att jag oxå blev så varmt välkommen av "gubbarna"!

1 kommentar:

  1. Härligt kämpat. Med den inställningen kommer du långt. Om du är med på Funbeat.se så kan du lägga till några av oss i PCK, så ser du vad vi tränar utanför onsdagarna.
    Per Pettersson.

    SvaraRadera