Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

torsdag 5 september 2013

Pendelpremiär

I många år har jag velat cykelpendla till skolan och idag blev den önskan till realitet! Tjiho! 
Sen när man är kry nog att trycka på lite mer kommer det bli finfin träning som sparar mina pengar och min tid. Löv it!
Det är en och en halv mil till skolan och det är svårt att inte bli svettig på vägen och då har duschningen varit käppen i hjulet. Jag har hittat en lösning på duschningsproblematiken själv då skolan inte kunde öppna de duscharna de har för oss långväga miljökämpar. Tråkigt att det inte gick att lösa, men annars finns bra cykelställ och sånt på skolan.
Härligt att problemet nu är löst så jag kan börja dagen med att röra sig och få massa frisk luft! 
/Hälsningar Hurtiga DuktigFia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar