Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

söndag 22 september 2013

Introcross

Crosspremiär! Tjiho!
Så spännande, kittlande roligt och fräckt bah att kicka igång med cross-säsogen 2013!! 
Innan introcrossen på söndag körde jag upp morsans gräsmatta och övade lite påhopp och avhopp. 
Ja det här med påhopp har jag aldrig riktigt varit bra på och så även fallet på cykeln verkade det som!
Det är mitt svagaste kort och det var just det som verkligen sinkade mig på tävlingen. Jag kom tredje placeringar upp från sist och det va ju ändå bra för att vara första gången :) 
Men det viktigaste var ju att det var kul och det var det sanne mina ord!! Hujedamig!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar