Följ en nyfrälst landsvägscyklist kamp från grön till elit!
lvgHanna skriver om sina stora och små upptäckter inom cykelvärlden!
Var med och se henne uppnå nya mål inom träning, kost och tävling i denna fartfyllda cykelblogg!

onsdag 17 april 2013

åmen ååh

Jag gick till doktorn. Doktorn sa; ät C-vitamin.
Jag åt C-vitamin. Inget hände.
Tack, doktorn för att du delade med dig av din expertis vilken du får hutlöst betalt för.
Jag gick hem och googlade.
Jaha, kanske jag kan vara allergisk? http://www.idrottsdoktorn.se/artiklar/forkylning--vila-traning
Dags att boka ett till möte med herr doktor? Möcke effektiv organisation det där, vårdcentralen.

Träningslägret närmar sig med stormsteg och nu vill jag verkligen vara frisk så jag kan träna och vara med! Erfarenheten säger mig dock att jag ska ha väldigt låga förväntningar på min kropp och stilla min hjärnas frenetiska vilja att prestera, prestera, prestera.
Håller alla tummar att detta löser sig, heja kroppen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar